Les AMPA traslladen a Educació la preocupació per l'accés a les plataformes i les ajudes a menjadors escolars
La Confederació Gonzalo Anaya ha reclamat "més ajudes per a l'alumnat més desfavorit".
Els problemes d'accés a les plataformes telemàtiques, les ajudes als menjadors escolars, la desigualtat de l'alumnat respecte del volum de tasques escolars a distància i els dubtes en l'avaluació són les preocupacions més destacades que la Confederació d'Associacions de Mares i Pares d'Alumnes de la Comunitat Valenciana Gonzalo Anaya ha traslladat a la Conselleria d'Educació en la taula celebrada per videoconferència.
La Confederació Gonzalo Anaya ha expressat en la reunió la necessitat de “continuar col·laborant de manera activa durant el temps que dure el confinament", al mateix temps que han reclamat "més ajudes per a l'alumnat més desfavorit".
"Hem mostrat durant aquests dies de confinament que podem treballar totes i tots junts, ajudar altres famílies i actuar com la gran xarxa que representem", ha destacat el portaveu de la Confederació Gonzalo Anaya, Màrius Fullana.
Fullana ha reconegut "els esforços d'Educació per a atendre les preocupacions de les famílies i de les AMPA" i ha afegit que, quan passe la crisi, "caldrà fer una avaluació i traure conclusions sobre l’aprenentatge en confinament per a tractar de millorar a tots els nivells".