Directes
Ara en la televisió
LES NOTÍCIES DEL MATÍ
Ara en la ràdio
LES NOTÍCIES DEL MATÍ

La Comunitat Valenciana registra 1.843 nous casos, la xifra més alta des de finals de febrer

Dels nous positius registrats, un 76,8% (1.537,43) es concentren a la província de València

Una sanitària pren mostres a un pacient per a la prova PCR / À Punt NTC

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat la xifra més alta de contagis diaris des del 19 de febrer: 1.843 nous positius que fan pujar la mitjana mòbil setmanal a 1.537,43. Augmenten també els casos actius, que hui ja son 13.234.

De tots els casos registrats en les últimes 24 hores, el 76,8% (1.537,43) s’han notificat a la província de València, mentre que a la d’Alacant se n’ha notificat el 14,5% (266); i a Castelló, el 8,6% (159).

Després d’una jornada d’estabilitat, la pressió hospitalària ha tornat a pujar. Actualment hi ha 260 persones ingressades, 17 més que ahir, i 29 d’elles estan a les unitats de cures intensives (4 més que ahir). 

No s’ha registrat cap defunció. Així és que la mitjana a 7 dies torna a baixar i se situa en 1,8. Si que s’ha registrat un nou brot de grans dimensions a Biar, d’origen social, que afecta 21 persones. 

També et pot interessar