18.04.2024 | Professorat d'Albània, Bòsnia i Hercegovina, i Tunísia comparteix els secrets de la gamificació en la UPV
Hi ha qui diu que aprendre jugant és la millor manera d'aprendre, de créixer de manera entretinguda i proporcionar a l'alumnat el desenvolupament integral amb felicitat i seguretat. Però a ensenyar jugant també cal aprendre, i en això està immers un grup internacional de professionals que s'està reunint esta setmana a la Universitat Politècnica de València. Personal docent i de tecnologies de la informació comparteixen experiències en el projecte EduGame, en unes jornades organitzades pel VRAIN, l'Institut Universitari Valencià d'Investigació en Intel·ligència Artificial.
És la primera reunió pràctica del projecte europeu Erasmus EduGame, que té com a objectiu traslladar les noves possibilitats de la gamificació, la tècnica d'aprenentatge a través del joc, i també de la intel·ligència artificial a professorat dels Balcans i del sud del Mediterrani. En parlem amb Jordi Llinares, investigador de l'Institut Universitari Valencià d'Investigació en Intel·ligència Artificial de la Politècnica i amfitrió d'aquesta reunió.