Directes
Ara en la televisió
LA VIA VERDA

28.01.2025 | Els centres educatius es preparen per a la consulta sobre la llengua base

33 min.
tp

Hui parem atenció a la llei de llibertat educativa, en concret a la consulta que es farà en breu en els centres públics i concertats per a elegir la llengua base als col·legis. Encara que des del sector educatiu es demana la suspensió d'esta consulta, la Conselleria d’Educació continua endavant i assegura que les famílies podran votar durant una setmana i de manera telemàtica.

Nosaltres aprofundirem hui en esta consulta i en les incerteses que planteja, com ara la continuïtat o no de la xarxa llibres; o en si es veurà modificada la ràtio alumnat-professorat, o què passarà si no hi ha grup en la llengua escollida al centre en què ja s'està escolaritzat.

Tractarem de resoldre estes qüestions amb el director general d'Ordenació Educativa i Política Lingüística, Ignacio Martínez; amb Rubén Pacheco, president de FAMPA València, i amb Marc Candela, coordinador d'acció sindical del Sindicat de Treballadors de l'Ensenyament del País Valencià, STEPV.

Programes televisió

Més

Programes

Més

Entrevistes

Més

Clips

Més

Articles

Més

Continguts