Alvarickoke: “La moda mostra l’estat emocional de les persones, la gent es vist tal com se sent”
El dissenyador valencià torna al focus mediàtic amb una de les seues peces icòniques, els pantalons rojos de volants
Els estampats de colors i una inspiració circense manen en Felina, l'última col·lecció del dissenyador Álvaro Álamo, conegut com a Alvarickoke. El valencià torna als focus aquests dies per una de les seues peces icòniques, els pantalons rojos de volants que es van veure en la pel·lícula Te estoy amando locamente, ara en cartell.
Es tracta d’un patró folklòric, però amb influència urbana. Un pantaló que Álvaro va dissenyar el 2017 i que continua donant-li alegries. S’ha pogut veure en concerts i en la televisió, de la mà de l’artista drag Hugaceo Crujiente. “Personalment és una de les meues peces favorites, però no sabia que s’anava a quedar al cap de la gent durant tant de temps”, assegura.
Marca de la casa són els barrets, amb motius animals. “Els pots dur en celebracions o festes, però sabent que seràs el centre d’atenció”, apunta. De fet, va ser sonada la seua aparició a la catifa dels Goya amb Carla Pereira nominada al millor curt d'animació.
Format a València, no molts companys de promoció han fet el pas: “Vaig ser dels pocs que han optat per la seua marca. Vaig ser dels més kamikazes, perquè fer-ho és donar un pas molt complicat”.
Però resisteix, i el món drag visibilitza la seua creativitat. Amb Felina, l'última que té al mercat, també vol evocar diversió en el dia a dia. “Si vistes avorrit és perquè ho eres. La moda és un mitjà més de comunicació i mostra l’estat emocional de les persones. La gent es vist com se sent”, manifesta.