Per a poder guardar com a preferit, primer has d'iniciar sessió amb el teu compte d'À Punt.
El Festival de la Cançó de Benidorm: l'inici del màrqueting turístic
El certamen fa 60 anys. Catapultà artistes com Julio Iglesias, Raphael i Bruno Lomas.
Reproductor de vídeo està carregant.
Temps reproduit 0:00
/
Durada total 0:00
Carregat: 0%
Tipus de seqüència EN DIRECTE
Temps restant -0:00
1x
1.5x
1.25x
1x, seleccionat
0.75x
Capítols
Desactivar descripcions, seleccionat
configuració, obri el diàleg de configuració
desactivat, seleccionat
This is a modal window.
Inici de la finestra de diàleg. La tecla d’Escapament cancel·larà l'operació i tancarà la finestra.
Final de la finestra de diàleg.
This is a modal window. Aquesta finestra modal es pot tancar prement la tecla Escapament o activant el botó de tancament.
VÍDEO | El Festival de la Cançó de Benidorm: l\'inici del màrqueting turístic
Benidorm gira la vista 60 anys arrere per a retrobar-se amb la primera edició del Festival de la Cançó, amb una mostra que vol recuperar l'esperit d'un certamen que creixia al mateix ritme que els gratacels de la capital turística de la Costa Blanca. El festival musical va ser per a la ciutat el principal instrument de promoció i va catapultar artistes o grups com Julio Iglesias, el Dúo Dinámico, Raphael i Bruno Lomas.