Peníscola, un escenari de pel·lícula que busca recuperar-se de l'era postpandèmia
Turisme ha renovat el conveni amb l’Ajuntament perquè la ciutat seguisca creixent com una destinació de turisme cinematogràfic
L'Agència Valenciana del Turisme ha renovat el conveni amb Peníscola perquè la ciutat seguisca creixent com una destinació de turisme cinematogràfic. L'acord està dotat amb 100.000 euros, que serviran per a promocionar la ciutat com el plató natural més gran del món.
Per la platja i amb el castell de fons, Charlton Heston, en el paper del Cid, desafiava el rei en el llargmetratge del 1961 i per la plaça de Santa Maria, Tyrion i Varis maquinaven alguna de les conjures de Joc de trons, la sèrie d’èxit mundial. Escenes que ja han passat a la història del cine en les quals poden endinsar-se els turistes, entre bany i bany.
Amb el pla de promoció de la Generalitat, s’aposta una vegada més per fomentar la visita i les pernoctacions de totes aquelles persones que busquen unes vacances de pel·lícula. Un turisme que busca diversificar-se, i que té per davant l’escenari més difícil: el de la recuperació de l'era postpandèmia.