La roba de Dominnico, amb ànima motorista i sabor alacantí, sedueix Beyoncé
El dissenyador ha presentat la seua última col·lecció, amb peces "dutes a l’extrem i una estètica els dos mil"
"A poc a poc em sent valorat en la moda", diu Domingo Rodríguez, alma mater de la firma de roba Dominnico, que s'ha fet un lloc en el panorama de la moda internacional amb les creacions de caràcter retrofuturista i motoristes, que hui dia vesteixen artistes com Beyoncé o Lola Índigo. Aclamat i desitjat dins i fora de les nostres fronteres, Domingo Rodríguez (Alacant, 1994) ha presentat el seu últim treball, on s'han vist peces amb talls agressius, "portades a l'extrem amb una estètica dels dos mil", segons defineix el dissenyador.
Des que creara el 2016 la seua marca, no ha deixat de conquistar celebritats amb els seus dissenys. "Rosalía va ser la primera que va apostar per mi", diu el dissenyador, expert en creacions teatrals, ideades per a pujar a un escenari. Domingo Rodríguez assegura que dia a dia busca nous reptes, cada vegada s'exigeix més i treballa amb tenacitat perquè les peces siguen òptimes per a ballar, moure's i brillar a l'escenari.
"Em sent molt afortunat de posar el meu granet d'arena en l'imaginari d'un disc o en la gira de diferents artistes", reconeix qui ha treballat ja per a Lady Gaga, Rita Ora, Lizzo o María Becerra.
Sempre defensa que la seua moda és "luxe i espectacle" i, sota aquestes coordenades, presenta una col·lecció on predomina la licra i tuls que exhalen notes estètiques del món del motor. Són dissenys que se cenyeixen al cos i que mostren formes orgàniques i aerodinàmiques, apunta l’artista. Un treball madur i seriós fet a base de constància i perseverança dona fruits: "Les vendes van bé, l'empresa està en el millor moment", reconeix.