Un aplec d'influencers a Cullera per a donar-la a conéixer
L'Ajuntament d'aquest municipi de la Ribera Baixa ha convidat deu influencers perquè difonguen la seua experiència a la ciutat a través de les xarxes
Com assolir un públic de 40 milions de persones per a promocionar el turisme a Cullera? Doncs l'Ajuntament d'aquesta localitat de la Ribera Baixa ha vist l'oportunitat d'arribar a aquest nombre de gent i ha convidat deu influencers de les xarxes socials a passar uns dies a la ciutat perquè difonguen la seua experiència.
La campanya pretén cridar l'atenció del sector més jove, el qual, segons el regidor de Joventut Àlex Morales, suposa un "mercat potent". Morales explica a À Punt que es tracta d'oferir més que el combinat de sol i platja i mostrar una experiència més completa, amb activitats esportives i culturals destinades a la gent jove.
Els deu tiktokers que hi han participat han compartit contingut a través de les xarxes ballant, menjant, relaxant-se en la piscina o navegant en la mar. Entre els influencers, alguns comptes superen el milió de seguidors i alguns altres arriben a sobrepassar fins i tot els deu milions, com és el cas dels mexicans Sofía Mata i Omahi. Amb les seues publicacions ja ha augmentat el trànsit del coixinet que engloba la campanya, #VisitCullera.