Així ha sigut l'emotiva globotà d’Algemesí en record dels afectats per la dana

Amb 18.000 globus de color marró, roig, groc i blau, la comissió Nou Mercat ha volgut també agrair el treball dels voluntaris

El fang taca enguany la senyera de la globotada d'Algemesí
Reproductor de vídeo està carregant.
Temps reproduit 0:00
Durada total 0:00
Carregat: 0%
Tipus de seqüència EN DIRECTE
Temps restant 0:00
 
1x
  • Capítols
  • Desactivar descripcions, seleccionat
  • desactivat, seleccionat
    El fang taca enguany la senyera de la globotada d'Algemesí / À Punt NTC

    Les Falles no han estat alienes als efectes que ha provocat la dana en les desenes de municipis que encara no s’han recuperat d’aquell fatídic 29 d’octubre. Per això, la comissió Nou Mercat d’Algemesí ha volgut recordar els efectes de la catàstrofe en la població i agrair el treball dels voluntaris amb la celebració enguany d’una globotà tenyida de fang. 

    Els membres de la falla han preparat durant tot el dia este acte festiu per als més grans i menuts amb més de 18.000 globus de color marró que representen el llot i després han explotat els de color roig, groc i blau, que representen la Senyera, juntament amb la reconstrucció de la població. 

    També et pot interessar

    stats