La Comunitat Valenciana es reafirma a Londres com a 'tax free' i espera més arribada de britànics
Mazón ha encapçalat la delegació valenciana a la World Travel Market de Londres per a deixar clar que representa "una terra sense impostos al turisme"
La Comunitat Valenciana es promociona en una de les majors fires de turisme del món, la World Travel Market (WTM) de Londres, com una destinació "tax free". L'objectiu és que el 2024 aquest factor eleve encara més l'arribada de visitants britànics per damunt del 10%.
Així ho ha afirmat en l'expositor de la Comunitat Valenciana el president de la Generalitat, Carlos Mazón, qui a Londres ha encapçalat la més nombrosa delegació valenciana en aquest certamen per a deixar clar que representa "una terra sense impostos al turisme" perquè el seu govern està en procés d'acabar la total derogació de la taxa turística.
"S'acaba eixa por, eixe perill, i la possibilitat de la taxa turística en la Comunitat Valenciana amb el lema de 'València region is tax free', de manera que els visitants sàpien que són molt benvinguts a una terra extraordinàriament amable en la qual no té cabuda qualsevol bastó a la roda que reste competitivitat", ha dit.
Vinc a Londres per a dir als turistes que són font de riquesa, consum i trobada, que ens encanta que vinguen i que són benvinguts. Els posem la catifa roja i la banda de música per a cada turista que vinga a compartir la seua felicitat amb nosaltres.
Mazón ha destacat que la Comunitat Valenciana és una "destinació madura" que compta "amb un sector molt professional i amb una diversitat turística, cultural, esportiva, de sol i platja i gastronòmica".
El turisme britànic, principal mercat emissor
El britànic és el principal mercat emissor de turistes internacionals a la Comunitat Valenciana amb 2,2 milions de visitants i una despesa de 2.000 milions d'euros, i la major parts es dirigeix a Benidorm.
La província d'Alacant és el destí del 88% i el 12% dels turistes britànics es reparteixen a València i Castelló, destinacions que "demostren una gran capacitat de creixement en els pròxims temps".
Set marques unides i 21 rutes aèries
Mazón ha destacat que aquesta edició és la primera a la qual acudeixen "unides" les set marques turístiques de les tres províncies per a consolidar l'arribada de turistes britànics, que disposen de 21 rutes aèries amb l'aeroport d'Alacant, 7 amb el de València i una més amb Castelló.
La sostenibilitat i el medi ambient són uns altres dels valors que promocionen els responsables turístics valencians en una World Travel Market amb més de 300 reunions previstes en 72 hores amb aerolínies, turoperadors, agències de viatge i altres actors.