La Comunitat Valenciana viatja a l’ITB de Berlín amb l’objectiu de consolidar el turisme alemany
Més de 550.000 turistes d’aquest país van visitar el 2018 la Comunitat Valenciana, un 7,1% més que el 2017.
Més de 550.000 turistes alemanys van visitar el 2018 la Comunitat Valenciana, un 7,1% més que el 2017. Però la xifra no va ser igual a la resta d’autonomies espanyoles, en què el nombre de visitants procedents d’aquest país va baixar. Per això, Turisme Comunitat Valenciana ha viatjat a la fira ITB de Berlín, una de les més importants del món, amb l’objectiu de consolidar el nom de la comunitat en un mercat turístic alemany en expansió.
La Comunitat Valenciana estarà present en la Fira Internacional de Turisme de Berlín (ITB) fins diumenge amb el paraigua de Turespaña i, a més, hi participa amb un estand propi dedicat a l’oferta LGTBI, on Benidorm té una presència destacada. Aquest certamen s’ha convertit en la plataforma comercial molt important per a aquest segment turístic.
Francesc Colomer, secretari autonòmic de Turisme, ha assenyalat que el mercat alemany és el quart per importància per a la Comunitat Valenciana i que aporta un “públic madur, que sap triar i explorar les possibilitats i les noves tendències”. “El turisme cultural, gastronòmic, d’aventura i esportiu despunten com els productes més interessants”, ha afegit Colomer.
El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha viatjat aquest dimecres a Berlín per a estar present també a la Fira. L’agenda prevista per a aquest dijous comença a partir de les 11 hores amb la visita a l’estand de la Comunitat Valenciana. Posteriorment, el cap del Consell es reuneix amb el director general del receptiu a Espanya de l’operador turístic alemany Der Touristik, Eduardo Zamorano.