Directes
Ara en la televisió
XINO XANO

Dulcesol ven un 3% més el 2018 i arriba als 2.420 empleats

El grup valencià d’alimentació ha incrementat la facturació en el mercat internacional i en els productes ecològics.

El grup Dulcesol, fabricant de productes d’alimentació, augmenta les vendes un 3% respecte a l’exercici anterior | ÀP

El grup Dulcesol, fabricant de productes d’alimentació, aconsegueix unes vendes de 335 milions d’euros, un 3% més respecte a l’exercici anterior. Això és el que es desprén de l’informe de resultats de 2018 que també destaca que arriba als 2.420 empleats, la meitat, dones. 

La producció supera les 150.000 tones en les seues 38 línies de fabricació de pastisseria i pa, alimentació infantil, cremes d’untar, brioixeria congelada i cremes.

El creixement s’explica, segons el seu conseller delegat, Rafael Juan, per l’increment de les vendes en el mercat internacional (amb més de 57 milions de facturació, el 17% del total) i la progressió registrada en els aliments amb certificació ecològica, que han augmentat les vendes un 147% en l’últim any.

Dulcesol ha invertit 49 milions, el 76% més, en el desenvolupament de R D i nous productes i en la creació d’un centre d’innovació nutricional dins de la seua aposta per una alimentació més saludable.

Així mateix, destina inversions a augmentar la capacitat productiva de la seua planta a Algèria, el desenvolupament de productes amb millor perfil nutricional i altres d’ecològics.

Dulcesol té centres de producció a Espanya (Gandia i Vilallonga, a la Safor), una fàbrica a Algèria, una granja productora d’ous –que proveeix el 85% de les seues necessitats– i una planta d’impressió de bobines i bosses per a envasament.

El grup valencià d’alimentació està immers en un pla d’expansió exterior que li ha permés estar present en més de 50 països com ara Algèria, Portugal, França, Itàlia, Regne Unit, el Marroc, Països Baixos, Rússia, Alemanya i els Estats Units.

També et pot interessar