El sector turístic valora positivament l’impacte del nou complex turístic que substituirà Marina d’Or
Els nous propietaris volen convertir-lo en el principal motor del sector a la província
Els empresaris turístics de Castelló consideren un revulsiu per al sector en les comarques del nord l'aterratge dels grups alacantins Fuertes i Magic Costa Blanca en les instal·lacions que ocupava Marina d'Or. Yolanda González, responsable comercial d'Ashotur, ha valorat que aquesta creació serà molt bona per a la província. Seran 1.300 places hoteleres, que l'associació d'hostalers veu com una oportunitat per a desestacionalitzar el sector i mantindre els llocs de treball.
De moment, les obres en el que era el parc Mundo Fantasia de Marina d'Or avancen i ja s'han retirat les atraccions antigues, per a poder passar a construir un dels tres parcs aquàtics, que ocuparan 25.000 metres quadrats i que obriran les portes a finals de maig.
L'objectiu dels nous propietaris és convertir la famosa ciutat de vacances en un dels principals complexos turístic d'Europa, i motor del sector a la província. Javier García, vicepresident d'Hosbec i del grup Magic Costa Blanca, ha assegurat que el nou model turístic serà de benestar i d'esdeveniments per al públic internacional.
Amb una inversió pròxima als 40 milions d'euros, el grup Alicati vol reposicionar Marina d'Or, apostant per un model turístic desestacionalitzat, i que mire cap al client internacional, sense deixar de banda l’estatal. Un canvi de model, que crearà nous llocs de treball amb una planta hotelera de 1.300 habitacions.