Sevilla descobreix els atractius turístics de la província de Castelló
L'aeroport de Castelló celebra una reunió amb més de 50 representants d'empreses turístiques per a donar a conéixer la nova ruta aèria Castelló-Sevilla
L'aeroport de Castelló ha celebrat a Sevilla una reunió de treball amb més de 50 representants d'empreses turístiques, hotels, agències de viatges, cases rurals i altres serveis, per a donar a conéixer la nova ruta aèria Castelló-Sevilla, que estarà operativa a partir del 28 de juliol. Una acció que s'articula a través del conveni de col·laboració d'Aerocas amb Turisme Comunitat Valenciana, i a la qual també s'ha sumat la Diputació de Castelló per a impulsar el producte turístic de la província.
Sevilla acull unes jornades que van començar dimarts en col·laboració amb la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Turisme i diverses entitats empresarials. El conseller Arcadi España ha valorat "l'oportunitat promocional" que la nova ruta ofereix a la Comunitat Valenciana, així com la col·laboració entre l'empresariat i l'administració per a "reactivar el sector turístic després de molts mesos de paràlisi per la pandèmia de Covid-19".
Des del Patronat Provincial de Turisme de Castelló s'ha fet una presentació de la destinació turística en un acte que ha comptat amb l'empresariat turístic castellonenc. A més, també es mantenen reunions amb agències de viatges i operadors turístics de les dues províncies.
A la Diputació Provincial de Sevilla té lloc aquest matí un acte institucional amb la presència del conseller Arcadi España; el president de la Diputació de Castelló, José Martí; la directora general d'Aerocas, Blanca Marín; i representants d'Air Nostrum.
El president de la Diputació, José Martí, ha assegurat que aquesta iniciativa és "una oportunitat d'or per a atraure més visitants a les comarques de la província, la qual cosa indubtablement contribuirà al fet que el mercat turístic no només es veja recuperat, sinó reforçat".
Increment de reserves
El director comercial d'Air Nostrum, Juan Corral, ha manifestat que el percentatge de reserves "s'està incrementant setmana rere setmana i ja s'ha venut el 10% del total de bitllets d'aquest estiu". La previsió és aconseguir entre el 50 i el 70% al final del període de reserves.
En aquest sentit, ha subratllat la importància de la trobada del treball que reuneix operadors turístics de Castelló amb agències de viatges de Sevilla. Corral ha detallat que la majoria de viatgers procedents d'Andalusia "estan reservant per a una estada d'una setmana o més, la qual cosa és molt positiu a l'efecte de l'impacte econòmic en el sector turístic de Castelló".
Promoció a Bilbao el 29 de juny
La segona de les cites promocionals serà a Bilbao el 29 de juny, i també inclourà una reunió de treball amb representants del sector turístic de Castelló i de Bilbao, després de la posada en marxa de la connexió entre totes dues províncies el passat 10 de juny. En aquest cas, al costat de la Conselleria i Aerocas, participaran la Diputació de Castelló, les cambres de comerç de les dues destins, empresaris turístics i l'aerolínia Volotea.
Les campanyes promocionals a Sevilla i Bilbao són, després de Fitur, les primeres en les quals s'usarà la nova marca turística provincial. Amb la renovació de la imatge promocional de Castelló s'ha buscat introduir tota l'oferta turística en una mateixa imatge i deixar de costat l'anterior, en la qual "només es representava la mar com a atractiu de la província", segons Martí.