Turisme elabora catàlegs nous amb més de dos-centes experiències que inclouran en el bo viatge

S'han elaborat dos catàlegs, un enfocat cap a productes i un altre per a destinacions, que inclouen experiències de turisme cultural, actiu i natural-rural.

Catàleg d'experiències turístiques
Catàleg d'experiències turístiques / Turisme

Turisme Comunitat Valenciana ha elaborat enguany catàlegs nous d'experiències turístiques B2B dirigides a agents de viatge i operadors, amb l'objectiu d'impulsar la promoció del teixit empresarial turístic valencià.

En concret, ha elaborat dos catàlegs, un enfocat cap a productes i un altre per a destinacions, que inclouen un total de 201 experiències. En el procés han participat 98 empreses de Creaturisme.

Les experiències turístiques s'inclouen dins dels dènou productes que formen part de cadascuna de les tres línies del programa: turisme cultural, turisme actiu i turisme natural-rural. Els nous catàlegs s'han presentat a les agències de viatge i operadors de la Comunitat Valenciana aquest dilluns a través d'un seminari web informatiu.

Aquests dos catàlegs nous d'experiències turístiques es faran servir en futures accions promocionals en les quals participe Turisme, com a fires, tallers, jornades i presentacions de destinació d'àmbit nacional i internacional. A més, totes dues publicacions s'actualitzaran després de la fi del primer període del bo viatge 2023, el mes de maig, incloent-hi les noves propostes per a les reserves, que s'efectuaran en el segon període d'aquesta edició, que comprén els mesos de setembre a desembre.

També et pot interessar

stats