Twitter guanya més de 1.000 milions d’euros en 2018
D’aquesta manera, aconsegueix el primer benefici anual de la seua història.
La companyia Twitter, propietària de la xarxa social del mateix nom, va registrar uns guanys nets de 1.205 milions de dòlars (1.062 milions d'euros) en 2018. D’aquesta manera, aconsegueix el primer benefici anual de la seua història, enfront de les pèrdues de 108 milions de dòlars (95,3 milions d'euros) de l'exercici anterior.
La facturació acumulada entre gener i desembre es va elevar en un 24,5%, fins a situar-se en els 3.042 milions de dòlars (2.683 milions d'euros). D'aqueixa xifra, 2.617 milions de dòlars (2.308 milions d'euros) es van correspondre amb els ingressos procedents de la publicitat, mentre que els 425 milions de dòlars (374 milions d'euros) restants van procedir de la venda de dades personals.
"El 2018 va ser la prova que la nostra estratègia de creixement a llarg termini està funcionant", ha assegurat el conseller delegat de Twitter, Jack Dorsey. "Comencem enguany amb la confiança que continuarem complint un sòlid rendiment en centrar-nos a fer que Twitter siga un servei més sa i per a la conversa", ha afegit.
D'altra banda, la companyia ha decidit incorporar una nova mètrica: els usuaris monetitzables diaris. Així, Twitter deixarà de comptabilitzar totes aquelles persones que es connecten a la xarxa social des d'una plataforma que no siga capaç de servir anuncis.