Vora 7.000 empreses acudiran a la 42a edició de Fitur, que serà presencial
Tindrà lloc del 19 al 23 de gener a Madrid i Turisme Comunitat Valenciana estarà present amb un estand de 2.050 metres quadrats al pavelló 7 d'Ifema
Quasi 7.000 empreses han confirmat la seua presència en la 42a edició de Fitur, que se celebra la setmana que ve a Ifema, a Madrid, en una aposta per la celebració en línia i presencial. Turisme Comunitat Valenciana hi estarà present amb un estand de 2.050 metres quadrats al pavelló 7.
La fira, que s'ha presentat aquest dimarts a Madrid, pretén llançar el missatge que el turisme ha de recuperar el seu lideratge com a palanca de desenvolupament i conviure de manera segura amb la nova situació derivada de la pandèmia de la covid.
Tindrà lloc entre el 19 i el 23 de gener, els tres primers dies només per a professionals, i el cap de setmana, com és habitual, per al públic en general, en una edició que reunirà representants de 107 països.
Amb 600 expositors, 6.933 empreses i amb la República Dominicana com a país soci en aquesta ocasió, la fira pretén generar confiança en el mercat, incentivar el sector dels viatges i posar de manifest la transcendència del turisme de negocis, segons assenyalen els organitzadors de la mostra.
Destaquen que les xifres de participació se situen en nivells molt pròxims als previs a la pandèmia, ja que s'ocuparan huit pavellons (l'any passat només n'hi va haver tres) amb una superfície neta d'exposició de 56.700 metres quadrats i amb representació de totes les comunitats autònomes.
Destinacions, empreses i gastronomia
L'estand principal de Fitur Comunitat Valenciana tindrà tres zones diferenciades:
- Marques turístiques. Àrea d'exposició de les sis marques turístiques de la Comunitat Valenciana: Turisme Costa Blanca, Visit Benidorm, València Turisme, Castelló Mediterrani, Visit València i Turisme d'Alacant.
- Empreses. Illa dedicada a fomentar les reunions de comercialització d'empreses i l'exposició de productes i experiències turístiques. Ací, les agències de viatges i empreses d'allotjament disposaran de taules identificades amb les seues marques, on podran realitzar les seues reunions de negoci. L'oferta de turisme musical, amb els festivals de la Comunitat Valenciana, tindrà enguany el seu espai en aquesta àrea.
- Plaça central i zona de showcooking. Zona on se situarà l'escenari central per a les presentacions i l'àrea on es realitzaran demostracions gastronòmiques en directe amb degustacions.