Directes
Ara en la televisió
BONA VESPRADA, COMUNITAT VALENCIANA

Tres joves morts i quinze persones ferides en un tiroteig en un parc de Nou Mèxic

L'autor, que ha matat un adolescent de 16 anys i dos joves de 19, continua en parador desconegut

Agents de Las Cruces al lloc dels fets / Dave Burge / Borderport
À Punt NTC @apuntnoticies
22 de març 2025 - 09:01 Actualitzat: 23 de març 2025 - 08:28

Dos joves de 19 anys i un adolescent de 16 han mort per trets d'arma de foc en un parc de la localitat de Las Cruces, a Nou Mèxic (EUA). L'incident, que va passar divendres a deixa altres quinze persones ferides, amb edats compreses entre els 16 i els 36 anys.

L'autor continua en parador desconegut. La policia ha demanat ajuda per a identificar-lo, però no ha donat més detalls sobre l'incident.

La policia ha evacuat i tancat el trànsit als voltats de Young Park, la zona enjardinada, en què s'ha produït l'atac. En el lloc dels fets s'han recuperat entre 50 i 60 casquets de bala.

Els agents municipals estan rebent suport de la policia estatal, l'FBI i de l'Oficina d'Alcohol, Tabac, Armes de Foc i Explosius.

És el tiroteig massiu número 53 de 2025, d'acord amb dades del Gun Violence Arxive, que recopila informació sobre esta mena de successos als Estats Units.

També et pot interessar