El debat autonòmic d’À Punt, líder en xarxes socials
L'etiqueta #DebatÀPunt va arribar al número u de tendències a Espanya i va generar 57 milions d’impressions
Era l'últim cara a cara entre tots els candidats i l'expectació es va notar, dins i fora de les instal·lacions d'À Punt Mèdia. Dins, a la sala de premsa, on una vintena de periodistes no van perdre cap detall de cada frase, cada proposta, cada gest. Fora de les instal·lacions d'À Punt, les xarxes concentraren bona part de l'atenció. El debat va ser tema del moment a tot Espanya en Twitter. Més de 2.500 persones hi participaren, generant vora 9.800 tuits.
Els professionals de la informació presents a les instal·lacions de la radiotelevisió pública valenciana van valorar el debat de respectuós”. Per a Ana Durán, periodista de la SER, aquesta actitud va regir “el comportament de cadascun dels candidats, cosa que és una bona notícia”. Daniel Martín, del diari Ara, ha valorat com els millors moments “les xicotetes respostes, picabaralles, entre els candidats, és el moment més natural entre els candidats”.
Juanma Melero, editor del web d’À Punt, relata una nit frenètica en xarxes: “durant bona part de la nit la nostra etiqueta #DebatÀPunt va liderar les xarxes, no només a la Comunitat Valenciana, sinó que va ser segona tendència en Espanya, amb més de 57 milions d’impressions”.
Un total de 255.000 persones seguiren el debat, un 6,2% de quota de pantalla. La franja més vista va ser la de les intervencions finals de cada candidat.