Feijóo promet "salvar" algunes mesures del govern si decauen els decrets de Sánchez

El líder de l'oposició ha subratllat que el PP no serà el "salvavides de Sánchez" ni acceptarà que els exigisca el suport "a base d'insults, xantatges i menyspreus"

Comité Executiu Nacional del PP aquest dimarts
Comité executiu nacional del PP aquest dimarts / Borja Sánchez-Trillo (Efe)

El líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, ha assegurat que no anirà "al rescat" del president del govern, Pedro Sánchez, per a evitar que decaiguen els seus reials decrets, però ha anunciat que el PP recuperarà les mesures que compartisca, en el cas que l'executiu no aconseguisca convalidar-les.

Feijóo ha anunciat així que el PP no salvarà la votació d'aquest dimecres al Congrés, però, en cas de decaure els decrets, presentaria a continuació iniciatives pròpies per a mantindre les mesures amb les quals el PP estiga d'acord perquè milloren la qualitat de vida dels ciutadans.

El líder de l'oposició ha anunciat aquesta decisió davant dels barons del seu partit, reunits aquest dimarts en el comité executiu nacional del PP, i ha subratllat que no serà el "salvavides de Sánchez" ni acceptarà que els exigisca el suport "a base d'insults, xantatges i menyspreus".

Ayuso: "Jo a aquest govern no li donava ni aigua"

Una de les líders regionals del PP, la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, va defensar dilluns el no del PP als tres decrets.

"Que Sánchez es busque la vida si vol continuar estant segrestat en mans de minories que odien Espanya!", va subratllar. "Jo a aquest govern i tal com estan fent les coses, no li donava ni aigua".

També et pot interessar

stats