El 112 atén 3.325 telefonades i gestiona 1.160 incidents durant la nit de Cap d'Any
El telèfon d'emergències de la Generalitat ha rebut un 54% menys de telefonades que en el mateix període de 2020.
El telèfon d'emergències 112 Comunitat Valenciana va rebre un total de 9.335 telefonades durant tot el dia 31 de desembre de les quals 1.507 van ser casos relacionats amb la Covid-19. Entre les 20:00 hores d'aquest dijous i les 8:00 hores de l'1 de gener s'han registrat 3.325 telefonades i s'han gestionat 1.160 incidents.
Durant el toc de queda, entre la mitjanit i les 7:00 hores, la sala ha registrat 1.297 telefonades, un 54% menys que en el mateix període de la nit de Cap d'Any anterior, quan s’hi van atendre 2.374 avisos.
Dels 1.160 incidents gestionats durant la passada nit, el 112 ha coordinat 560 incidents a la província de València, 485 a la d'Alacant i 106 a la de Castelló. La majoria dels incidents (57,7%) han sigut d'índole sanitària; seguits dels serveis de seguretat (22%) i els accidents (1,81%). Respecte a la nit de Cap d'Any de l'any passat, la sala del 112 ha gestionat un 45% més d’incidents de rang sanitari (756), quatre incidents de seguretat més (469) i tres accidents menys (73).