À Punt Mèdia se situa entre les televisions autonòmiques amb més seguidors
Combina continguts i entreteniments en diferents finestres
À Punt Mèdia s'ha convertit en un exemple d'adaptació a les noves formes de consum de continguts, i així ho demostren les estadístiques. L'aposta del mitjà està basada en tres finestres diferents per a oferir continguts i entreteniment, disponibles tant per als habitants de la Comunitat Valenciana com per als usuaris i les usuàries de fora del territori valencià.
Les xifres en plataformes la situen entre les televisions autonòmiques amb més seguidors. El compte d'Instagram ha superat els 41.200 seguidors i se situa en la segona posició entre les corporacions agrupades en la Forta, la federació de ràdio i televisions autonòmiques. Facebook, per la seua banda, es troba en el cinqué lloc de les radiotelevisions autonòmiques amb 57.900 seguidors, que han fet vora 187.000 interaccions en els últims 28 dies. Algunes etiquetes com #ATuQueTImporta i #ElClanBlasc han arribat a ser tendència en l'àmbit estatal a Twitter i el compte ja supera els 47.500 seguidors. Per últim, la pàgina web, amb visitants registrats en 156 països, ha arribat a tindre 340.000 usuaris únics.