Directes
Ara en la televisió
GRADA 20:30
Ara en la ràdio
CADENA DE VALOR (reemissió)

Dos accidents provoquen retencions en l’A-3 i l’A-7

El primer és per Xirivella, i el segon en l’entorn de Paterna

Càmera de la DGT que mostra les retencions a l'A-7 / DGT

Un accident en l’A-3 a l’altura de Xirivella este dimecres a primera hora de la vesprada ha generat retencions de trànsit, segons ha confirmat en À Punt Notícies la Direcció General de Trànsit (DGT). 

Concretament, l’accident ha ocorregut en el quilòmetre 9 de l’A-3, davall del pont de Xirivella, en direcció cap al port de València. 

Segons les fonts de la DGT consultades, no hi ha cap víctima mortal, però sí que s’han generat retencions.

Així mateix, el Centre de Gestió de Trànsit de València ha informat que està tancat el trànsit al pont des de l’avinguda de Tres Creus. 

Més retencions a l'A-7

Un altre accident, en este cas en l’A-7, també dificulta el trànsit, segons ha informat la DGT en una publicació en X. L’incident s’ha produït en el quilòmetre 325 en direcció Alacant. 

l’Horta Sud Trànsit

També et pot interessar