Avapace fa 50 anys i estrena nova imatge corporativa
Des del 1972, l'associació ha acompanyat 1.300 persones i les seues famílies
L'Associació Valenciana d'Ajuda a la Paràlisi Cerebral (Avapace) compleix 50 anys. Aquest divendres han presentat la imatge corporativa d'aquesta llarga trajectòria i reclamen més recursos i visibilitat per al col·lectiu.
Avapace és una associació de famílies que va nàixer fa 50 anys a la província de València per atendre les necessitats de les persones amb paràlisi cerebral. Des del 1972 l’entitat ha acompanyat 1.300 persones que al costat de la pròpia família han trobat en Avapace un suport fonamental generació rere generació.
Ara, per a celebrar aquesta trajectòria, l’associació ha presentat un nou disseny “que mira al passat en els orígens, però tenint en compte els valors del present i les exigències d'un futur d'allò més prometedor”.
“Respecte a l'univers creatiu, volíem fer una identitat dinàmica, adaptable, memorable i que s'unira a aquesta celebració d'aniversari. Mitjançant el logotip convidem totes les persones usuàries a endinsar-se en l'univers d’Avapace. El cinquanté aniversari es tradueix en el recorregut que l'associació va fent des de fa cinc dècades, a més d'exemplificar la finestra a l'interior de l'organització i en tot el que hi ocorre”, assegura Agència Districte, dissenyadora del logotip.
En la presentació de la nova imatge, l’associació ha reclamat més recursos per a guanyar autonomia i més visibilitat per al col·lectiu. “La societat s’ha d’adonar que existim", diuen els seus treballadors.