Caigudes de cornises i tendals que s'han envolat a Castelló per ratxes de vent de fins a 150 km/h
A la Comunitat Valenciana està vigent l'avís taronja per vent a l'interior i litoral nord de Castelló, i hi ha risc de nivell groc per fenòmens costaners en el litoral nord de Castelló
Les intenses ratxes de vent que bufen a Castelló, i que han arribat a velocitats pròximes als 150 km/h, han obligat el personal d'emergències a intervindre per caigudes de cornises i tendals que s'han envolat este dissabte.
Segons ha informat el servei autonòmic d'Emergències 112, els bombers del consorci provincial han atés quatre serveis per caiguda de cornises, mentre que el personal de la capital de la Plana Alta ha realitzat huit serveis a la ciutat.
Segons els registres d’Avamet, el vent ha arribat a ratxes de 147 km/h a Vilar de Canes, 130 a Rossell, 127 a Culla i la Torre d'en Besora, 122 a Sant Mateu, 121 a Benafigos i 119 a Catí.
A la Comunitat Valenciana està vigent l'avís taronja per vent a l'interior i litoral nord de Castelló, i hi ha risc de nivell groc per fenòmens costaners en el litoral nord de Castelló per vents sostinguts d'entre 50 i 60 km/h amb ràfegues de fins a 80 km/h.