Del camp a casa: la plataforma valenciana que acosta els productes locals a tot l'Estat
Un centenar de productors han unit forces per a vendre a les persones consumidores sense intermediaris
Un grup de xicotets productors, agrupat en la plataforma nacional de venda en línia Del Camp a Casa, ha augmentat els beneficis de les collites sense encarir el producte al consumidor i sense intermediaris pel mig. La plataforma, creada per un valencià, distribueix hortalisses, oli, mel o formatges a qualsevol punt de l'Estat.
Adán Carrilero és un d’ells. Aquest agricultor de Nules ha assegurat a À Punt Notícies que ja té tota la producció venuda. “El meló d'alger ha augmentat de 0,15 a 0,17 cèntims. Les tomates, de 0,60 a 1,30 euros” ha explicat.
Aquest model de negoci és una forma diferent d'acostar els productes agrícoles als consumidors, a qui se'ls ofereixen consells sobre com cuinar-los o conservar-los. Per als llauradors suposa, a més, una alternativa per a rebre preus justos i plantar cara a la inflació.
En els primers huit mesos des de la seua creació han sumat un centenar de productors i més 23.000 seguidors.