Castelló presenta els usos de la realitat virtual i la intel·ligència artificial en el sector turístic
La trobada mostrarà a les empreses turístiques els avanços tecnològics que poden aplicar al seu negoci.
Castelló acollirà aquest dimarts la primera de les tres trobades programades al llarg de novembre per a aproximar les últimes innovacions tecnològiques als agents del sector turístic valencià. La primera edició de Turisme Futur 2019, que és el nom d'aquesta trobada, tindrà lloc al Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I de Castelló, Espaitec.
La cita permetrà acostar als gerents, caps de compres i responsables tecnològics de les indústries turístiques valencianes les solucions més innovadores desenvolupades pel teixit emprenedor. La trobada està oberta als tècnics de turisme i als responsables polítics de les principals administracions locals, provincials i autonòmiques amb responsabilitat en l'àrea de turisme.
A tots ells els exposaran les possibilitats que les noves tecnologies obrin a la promoció i gestió turística. L’ús del mòbil per a buscar serveis turístics i contractactar-los, les oportunitats del big data i la intel·ligència artificial, així com la realitat virtual i la realitat augmentada, són algunes de les tecnologies que s’exposaran a Turisme Futur 2019.
Sector de pes a la Comunitat
La indústria turística representa el 14% del producte interior brut (PIB) valencià i suposa el 15% de l'ocupació. De manera que el turisme es presenta com a principal activitat generadora de riquesa i benestar. Per aquesta raó, després de Castelló, les pròximes trobades de Turisme Futur 2019 seran el 19 de novembre a València i el 26 a Alacant.