Detenen a València un home per apunyalar un altre que va mediar quan s’enfrontava a una dona

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial i el ferit ha rebut atenció hospitalària

Imatge d'arxiu de la Policia Nacional
Imatge d'arxiu de la Policia Nacional / À Punt NTC

Agents de la Policia Nacional han detingut un home de 26 anys en un bar de València com a presumpte autor d'un delicte de temptativa d'homicidi. Presumptament, havia ferit un home amb una botella de cristall quan tractava de mediar en un enfrontament entre l'agressor i una dona, segons ha informat este dilluns la Direcció General de la Policia Nacional en un comunicat.

L'incident va ocórrer diumenge entorn de les 12:30 hores. Els agents reberen l'avís d’una baralla en una cafeteria del districte d’Abastos. Quan van arribar els agents, un home amb el rostre i les mans tacades de sang intentava eixir de l'establiment, i els va dir que hi havia gent al bar que el volia agredir. No obstant això, les persones de l'interior l’assenyalaren com a autor de l'agressió, per la qual cosa la policia el va reduir i el va emmanillar. 

Al bar hi havia un home amb ferides al cap, bescoll i part superior de l'esquena que sagnava molt, així que es va avisar ràpidament els serveis sanitaris. El testimoni de l'agredit i de les persones que presenciaren els fets van indicar als agents que la víctima havia vist com el detingut agredia una dona que estava amb ell.

La víctima va intentar mediar, i el presumpte agressor li va pegar amb una botella de cristall al cap i, amb l’ampolla trencada, el va apunyalar en diverses ocasions a l'esquena i el bescoll. L'home hauria protagonitzat agressions passades al local.

Per això, els agents van detindre el presumpte responsable de les lesions per un delicte de temptativa d'homicidi. Un equip sanitari va assistir el ferit i el va traslladar a l'hospital perquè li cosiren les ferides. Es va confirmar, a més, que tenia el nas trencat.

El detingut té antecedents policials i ja ha passat a la disposició de l'autoritat judicial.

També et pot interessar

stats