Directes
Ara en la televisió
FAS FESTA
Gala de les Reines del Carnaval de Vinaròs 2025
Lliga Endesa: València Basket - Gernika

Detingut per apunyalar al coll el cunyat i ferir la germana a Oriola Costa

L'home, de 39 anys, ha sigut detingut per la Guàrdia Civil al Pilar de la Foradada després de fugir

Agents de la Guàrdia Civil / Ministeri de l'Interior

La Guàrdia Civil ha detingut al Pilar de la Foradada l'home, de 39 anys, que va fugir després de, presumptament, intentar matar el cunyat de 62 anys assestant punyalades al coll i ferir a les mans la germana, dona de la víctima, en un domicili d'Oriola Costa.

Els fets van ocórrer al voltant de les 17:30 h del 17 de febrer en un habitatge on convivia la parella. L'esposa va sentir forts sorolls i va sorprendre l'agressor ferint amb un ganivet el seu marit al coll. La dona també va resultar ferida abans de la fugida del germà.

Després del succés, l'home va ser traslladat a l'Hospital de Torrevella, on va ser intervingut d'urgència. La dona, que va patir talls a les mans, va ser donada d'alta eixa mateixa nit.

Finalment, este dimecres, els investigadors van aconseguir localitzar i detindre el presumpte autor dels fets. Al detingut se li imputen els delictes d'homicidi en grau de temptativa i lesions i ja ha sigut posat a la disposició del jutjat número dos d'Oriola, a l'espera de resolució judicial.

el Baix Segura Successos

També et pot interessar