Directes
Ara en la televisió
ALTA TENSIÓ
Ara en la ràdio
LES NOTÍCIES DE LA NIT

Juan Roig critica la gestió política de la DANA: "La coordinació ha sigut molt roïna"

L'empresari valencià, president de la fundació Trinidad Alfonso, ha assegurat després de la marató que ara el que cal és posar-se dret i "revitalitzar l'economia i la moral de les 800.000 persones afectades"

Juan Roig declara davant els mitjans després de la marató d'este diumenge / À Punt NTC
01 de desembre 2024 - 13:21

L'empresari i president de la fundació Trinidad Alfonso, Juan Roig, ha criticat la gestió política de la DANA. "La coordinació dels polítics ha sigut molt roïna", ha dit Roig en una roda de premsa posterior a la marató celebrada este diumenge a València.

"A una gran desgràcia de la naturalesa, a més, li sumem l'enfrontament entre ells [els polítics] i els valencians el que volem és alçar-nos i continuar treballant", ha concretat l'empresari.

Roig ha destacat que ara mateix el més important és que València "tirem avant". A més, ha assenyalat que la marató d'este diumenge ha destacat sobretot per trencar "un rècord d'animació, suport i solidaritat".

L'empresari ha assegurat que el dolor encara està ahí, però que ara el que cal és "revitalitzar l'economia i la moral de les 800.000 persones afectades". "Ha sigut el desastre més gran de la naturalesa a Espanya en el segle XXI", ha afegit.

Marató de València

També et pot interessar