L’Ajuntament de Pego suspén les festes de Carnestoltes per les previsions d’intensa pluja
El consistori explica que afecta els actes programats al matí, el Festival d’Arts Escèniques i les celebracions posteriors
L’Ajuntament de Pego ha informat este dijous en un comunicat difós a través de les xarxes socials que suspén tota la programació de les festes de Carnestoltes del dissabte 1 de març a causa de la previsió meteorològica de “pluja intensa” per a tot el cap de setmana.
Asseguren que es veuen “obligats” a cancel·lar ja els actes per la “complicada” infraestructura que es necessita per a dur a terme la celebració i perquè els actors implicats tinguen temps per a gestionar la suspensió.
Des del consistori de la Marina Alta han detallat que la decisió afecta els actes previstos al matí —com el Carnestoltes infantil—, el Festival d’Arts Escèniques i les celebracions posteriors típiques del Carnestoltes pegolí.
Dissabte està previst que les pluges siguen quasi generals a tota la Comunitat Valenciana, localment moderades i persistents al sud del golf de València. Hi haurà mala mar, amb ones que podran superar els dos metres, amb vent fort de gregal.