"La mare que va": la sensacional campanya d'Asindown en Fitur
L’associació ha presentat una simpàtica campanya per a promocionar el seu nou centre de formació d’hoteleria a la Marina de València
Asindown s’ha embarcat en una nova aventura, i ha aprofitat la cita de Fitur per a presentar-la en condicions. Ells ho defineixen com "una bogeria de proporcions gastronòmiques", però el projecte sembla prou entenimentat: una escola de restauració i turisme per a persones amb síndrome de Down i discapacitat intel·lectual ubicada a la Marina de València.
Quinze usuaris i usaries de l'associació s’han encarregat d’explicar en un vídeo, amb molt d’humor i un llenguatge accessible a tot el món, aquest projecte, que es diu "La mare que va", i que descriuen com una cosa "molt guai". "Una escola per aprendre l’ofici de la restauració, i fer-ho al costat dels millors del món, per a aconseguir un treball i demostrar les nostres capacitats", detallen els intèrprets de la divertida campanya.
Es tracta, segons expliquen des d’Asindown, del seu projecte formatiu més innovador i disruptiu fins ara. "Un espai sostenible on les empreses, institucions i societat en general podran celebrar els seus esdeveniments, fomentant la inclusió sociolaboral del col·lectiu i fent valdre les seues capacitats".
Ubicada en "l’enclavament emblemàtic" que és la Marina de València, l’escola s’inaugurarà a principis d’aquest estiu, i tindrà els xefs Ricard Camarena i Begoña Rodrigo com els seus dos primers ambaixadors. Més enllà de la formació, l’espai pretén fomentar la gastronomia valenciana i els productes de proximitat i de temporada.
Per a la idea creativa de la campanya, Asindown ha comptat amb Rosebud, "una de les agències creatives més destacades del panorama nacional", mentre que la realització i producció ha sigut a càrrec de la productora valenciana Muntanya.