La nova campanya de la loteria de Nadal narra amb humor la història d'un home atrapat en el temps
Cada dia li toca la Grossa de Nadal i avorrit de ser ric, descobreix la sensació de compartir el premi.
Què passaria si cada dia et tocara la Grossa de Nadal? Aquesta és la qüestió que planteja la nova campanya de loteria de Nadal 2018, presentada aquest dimecres al Col·legi Oficial d'Arquitectes de Madrid.
L'espot '22 una altra vegada', narra amb humor la història de Juan, un home que després de veure la pel·lícula 'Atrapat en el temps' es va adormir i es despertava una vegada i una altra en el 22 de desembre, el dia del sorteig extraordinari de Nadal. Cada dia li toca la Grossa de Nadal. Avorrit de ser ric tots els dies, ja no sap què fer dels diners fins que descobreix una sensació inesperada. Compartir és el millor d'aquestes festes i d'aquest sorteig.
D'aquesta manera, l'anunci utilitza un any més l'eslògan 'El premi més gran és compartir-lo' i s'estrena aquest dimecres en televisió, així com una versió estesa de l'anunci en el marc de la Madrid Premiere Week que té lloc als Cines Callao.
L'espot està interpretat per l'actor Luis Bermejo i es tracta d'una idea de l'agència Contrapunt BBDO dirigida pel cineasta Javier Ruiz Caldera ('Superlópez').
Les xifres del sorteig extraordinari de Nadal són idèntiques a la campanya de 2017. S'han posat a la venda un total de 170 milions de dècims amb una emissió de 3.400 milions d'euros. El sorteig repartirà enguany 2.800 milions en premis.