Paiporta convoca una trobada perquè tot el veïnat aporte propostes sobre el seu futur
La Trobada Ciutadana per la Reconstrucció i Regeneració, que tindrà lloc el 22 d’abril, està concebut com un lloc d'escolta activa i diàleg
L'Ajuntament de Paiporta ha convocat una trobada oberta a tota la ciutadania, associacions, comités i col·lectius locals per al 22 d'abril com un espai per a compartir preocupacions, resoldre dubtes i aportar propostes de futur per a la reconstrucció del municipi després dels danys ocasionats per la dana.
La Trobada Ciutadana per la Reconstrucció i Regeneració del Poble, que se celebrarà al museu de la Rajoleria de 19:00 h a 21:30 hores, està concebut com un lloc d'escolta activa, diàleg i construcció conjunta i comptarà amb la participació de la corporació municipal i personal tècnic, segons un comunicat de l'Ajuntament.
D'acord amb el document, la cita està pensada perquè els paiportins i paiportines puguen expressar-se amb llibertat i contribuir a definir el present i el futur del municipi. L'alcaldessa, Maribel Albalat, ha afirmat que “Paiporta és cosa de totes i tots. Volem que este siga la primera de moltes trobades en els quals puguem asseure'ns amb la ciutadania, escoltar les seues idees, resoldre inquietuds i construir solucions junts. Este és el camí cap a una recuperació justa, participada i transformadora”.
La trobada forma part d'una estratègia més àmplia de participació ciutadana posada en marxa pel consistori després dels efectes de la barrancada i els nous reptes urbanístics, socials i mediambientals que afronta el municipi. El consistori fa una crida a tota la població: “Acudeix, participa, difon. Veniu amb ganes de construir el futur de Paiporta”.