La pluja manté tallades deu carreteres secundàries este dijous

Les vies, la majoria situades a la Plana d'Utiel-Requena, s’han tancat per a reduir riscos davant de possibles crescudes de llits o per solsides que impedeixen el pas de vehicles

Una de les carreteres, al terme de Riba Roja de Túria, tallada perquè travessa el llit del Túria
Una de les carreteres, al terme de Riba Roja de Túria, tallada perquè travessa el llit del Túria / Rober Solsona (Europa Press)

Les precipitacions caigudes en els últims dies mantenen nou carreteres secundàries tallades perquè creuen llits que poden anar carregats d’aigua o per solsides. La majoria d’estes vies es concentren en l’interior de la província de València, tret d’un parell, que es localitzen a la de Castelló, segons l’últim informe oferit per la Direcció General de Trànsit (DGT).

Així, al nord del nostre territori estan tallades pels efectes de les precipitacions la CV-200, que uneix Almedíxer amb Aín, a més de la CV-223, que va d’Aín a l’Alcúdia de Veo.

Més al sud, on més vies tallades hi ha és a la Plana d’Utiel-Requena. Allà tenen fins a quatre autonòmiques tancades al terme de Requena per una possible crescuda del Magre, d’acord amb la informació facilitada per la DGT. Es tracta de la CV-395 a Xera; la CV-448, al llogaret de San Juan; la CV-431 a El Pontón i la CV-429, que uneix el nucli d’Hortunas amb la Foia de Bunyol.

Precisament en esta comarca, la CV-378 està tallada al terme de Xest per precaució, davant d'una possible crescuda del barranc de Xiva. A prop d’este municipi, a Riba-roja de Túria, també es manté tancada la CV-336 per si augmenta el cabal del Túria. Una altra via pròxima a la Foia de Bunyol, però en la Ribera Alta, la CV-442, està tallada al terme de Torís, segons ha detallat la DGT.

En l’àrea metropolitana de València, la via que va de Torrent a Alaquàs, la CV-36, també té el pas tancat. Precisament en els accessos a la capital, el fet que no hi haja activitat lectiva a la capital i que moltes activitats, com les consultes mèdiques s’hagen suspés, es nota a les carreteres, que a penes presentaven congestió este dijous en plena hora punta. Únicament la V-30 presentava alguns trams, com el de Xirivella al port, amb trànsit un poc més lent.

També et pot interessar

stats