La policia captura un gos llop que va atacar l'amo i li va provocar ferides greus en les dos cames

L’animal està al zoològic per a determinar si és salvatge, mentre que al ferit el van traslladar a l'Hospital La Fe

Un agent de la policia local intenta atrapar l'animal
Un agent de la Policia Local intenta atrapar l'animal / Policia Local de València

La policia ha capturat un gos llop que va atacar l'amo i li va provocar ferides greus en les dos cames. El dissabte 1 de febrer a les 13:30 hores, una patrulla de la Unitat Mediambiental (UMA) va rebre l'avís que en una finca del camí de Montcada hi havia un home que havia patit un atac d'un gos llop. En arribar-hi trobaren l'home subjectant la tanca d’accés a una parcel·la on hi havia diversos animals. L'home, de 29 anys i propietari del gos llop que l’havia atacat, patia molt de dolor i tenia mossegades greus en les dos cames.

Després d'assistir-lo l'ambulància, va explicar que la porta de la parcel·la no tancava bé, i que el gos estava dins solt, molt alterat i agressiu. A més, va indicar que la seua parella estava tancada en una caseta d'obra dins de la parcel·la per a evitar que l'atacara.

Els agents constataren que a la finca hi havia dos gossos llop solts, un mascle i una femella, i que el tancat del recinte era molt precari i no oferia “la seguretat necessària per a esta mena d'animals”. Atraparen el mascle i el traslladaren al zoològic municipal on es determinarà l'origen legal i la raça, per a comprovar si es tracta d'un animal de companyia o un animal salvatge de la família dels llops.

La parella del propietari va eixir de la caseta quan van atrapar el mascle i es va fer càrrec de la femella mentre traslladaven l'amo del gos, ferit en les dos cames, a l’Hospital la Fe.

També et pot interessar

stats