Directes
Ara en la televisió
ALTA TENSIÓ

El Puig premia la tasca informativa d'À Punt durant la dana

Ivan Esteve, director d'informatius, ha agraït el premi i ha valorat l'esforç, la professionalitat i la vocació de servei públic que va demostrar la redacció d'informatius en la cobertura de la tragèdia

Ivan Esteve, director d'informatius, arreplega el premi que reconeix la tasca informativa d'À Punt

El Puig ha premiat este diumenge la tasca informativa d'À Punt Radiotelevisió Valenciana durant la dana, que va desplegar un ampli equip informatiu abans, durant i després de la barrancada del 29 d'octubre.

L'acte benèfic amb els damnificats per la dana, organitzat per l'Ajuntament del Puig, l'associació d'ames de casa Tyrius i Somnis Events, ha començat a les 16:30 hores a l'emblemàtic Monestir de Santa Maria del Puig i, a més de premiar la faena dels nostres serveis informatius, ha comptat amb una desfilada a càrrec del dissenyador Tomás Viana, afectat directe per la dana; un recital de poesia interpretat per Raúl Caín i un taller de ball dirigit per Lola Ramos. Tot, "amb l'objectiu d'unificar la força de les 228 víctimes i el voluntariat que va donar tot el cor".

"Este premi no només reconeix la tasca dels informatius d'À Punt, sinó que també destaca la importància de la informació en la societat. En moments de crisi, la informació precisa i oportuna és fonamental per a prendre decisions informades i mantindre's segures", apunta la direcció d'informatius d'À Punt.

Moment de la desfilada de Tomás Viana
l’Horta Nord Dana 2024

També et pot interessar