Tallen la CV-561 al terme de Sant Joanet per un vessament d'amoníac
Este dimecres a la nit també van haver de tallar la CV-683 des del Tossal Gros d'en Carròs cap a Oliva per la caiguda d'un mur per la pluja intensa dels últims dies
Dos carreteres estan tallades entre anit i este matí, segons ha confirmat la Direcció General de Trànsit. El primer tall s'ha fet a la Ribera Alta, a la CV-561 al terme de Sant Joanet. El vessament d'amoníac a una indústria de frigorífics de Vilanova de Castelló ha obligat a tallar la via a l'espera que els bombers retiren este producte tòxic. Quatre dotacions de bombers treballen a la zona, segons ha publicat al seu compte d'X Emergències de la Generalitat.
"Els bombers, vestits amb la protecció química, han buscat la fuita, que ja està localitzada i en vies de ser bloquejada. S'estan fent medicions per a comprovar que es redueix i s'està ja en procés de poder ventilar les instal·lacions", han explicat des del Consorci Provincial de Bombers de València.
A més, a la CV-683 des del Tossal Gros d'en Carròs cap a Oliva, a la Safor, també la van tallar anit per la caiguda d'un mur per la pluja intensa dels últims dies.
Pel que fa a la resta de les carreteres, el trànsit és dens d'entrada i eixida a la ciutat de València, com és habitual.