El temps estable predominarà este dissabte, amb el nord de la província de Castelló en avís taronja per vent

Esta previsió no afecta la ciutat de Castelló de la Plana que este cap de setmana enceta la recta final de les festes de la Magdalena.

JORDI MONFORT, Castelló de la Plana, Desert de les Palmes i Ermita de la Magdalena
Desert de les Palmes / JORDI MONFORT

Este dissabte predominarà l'oratge estable, tot i que nou províncies de l'est peninsular, entre elles Castelló, estaran en avís taronja per ratxes intenses. Concretament, l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) informa que podrien registrar-se ràfegues fins a 100 quilòmetres per hora tant a l'interior nord de Castelló com al litoral nord, on s'espera que hi haja vent de nord-oest. En principi esta previsió no afectarà la ciutat de Castelló de la Plana que este cap de setmana enceta la recta final de les festes de la Magdalena.

Pel que fa a la resta de l'estat espanyol, també hi ha avisos taronja per vent a Osca (Aragó), Menorca (Balears), Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona (Catalunya).

L'Agència Estatal de Meteorologia explica que l'oratge estable persistirà en la Península i Balears, amb predomini de cels poc nuvolosos o buidats. L'excepció estarà en l'extrem nord, on es donaran cels nuvolosos amb precipitacions febles que afectaran l'àrea cantàbrica, Pirineus i els seus voltants. Així i tot, tindran tendència a anar minvant al llarg del dia en la meitat occidental d'estes zones, on s'aniran obrint cada vegada més clars.

També et pot interessar

stats