'The New York Times' compra el joc de moda Wordle
L'enginyer de programació Josh Wardle creà el joc en línia l'octubre del 2021 i ara el ven per un preu que "supera per poc les set xifres"
The New York Times Company ha aconseguit un acord per a adquirir el joc viral de descobrir paraules, Wordle, per un preu no revelat que "supera per poc les set xifres", segons ha informat l'editora del diari novaiorqués.
Amb l'adquisició del joc creat per l'enginyer de programació Josh Wardle l'octubre del 2021, que en l'actualitat té milions de jugadors diaris, The New York Times vol arribar als 10 milions de subscriptors per al 2025.
En aquest sentit, l'editora ha subratllat que quan Wordle s'incorpore al seu catàleg de jocs continuarà sent gratuït per a jugadors nous i existents, i no s'hi faran canvis.
"Com a part de la nostra cartera de jocs, Wordle tindrà un futur emocionant amb l'ajuda d'un equip de talentosos enginyers, dissenyadors, editors i més, que milloraran l'experiència de l'usuari", va declarar Jonathan Knight, gerent general de The New York Times Games.
La compra de Wordle se suma a l'adquisició, anunciada a començament de gener, de The Athletic, empresa de mitjans d'informació esportiva basada en subscripcions digitals, a canvi de 550 milions de dòlars (487 milions d'euros) en efectiu.