Tres persones ferides per un accident a la V-31 a l’altura de Catarroja
Dos estan a l’Hospital Clínic de València i l’altra, al General
Tres persones han resultat ferides este dimecres en un accident de trànsit entre diversos vehicles a la V-31, al terme municipal de Catarroja (Horta Sud), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).
Cap a les 9:00 hores, el CICU ha rebut l'avís de l’accident i ha mobilitzat al lloc dels fets una unitat del Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) i dos ambulàncies del Servei Vital Bàsic (SVB). Quan els serveis mèdics han arribat al lloc de l’accident han atés tres persones ferides. A dos —una dona de 32 anys amb una cremada lleu i un home de 45 amb un traumatisme cranioencefàlic— les han traslladades a l'Hospital Clínic de València en una de les unitats de SVB. L’altra persona, un home de 24 anys amb contusions, l’han traslladat en l’altra SVB a l'Hospital General de València.
La boira s’ha convertit a primera hora d’este dimecres en acompanyant indesitjat dels conductors que travessaven l’interior valencià, i hi ha hagut diversos accidents que han ocasionat retencions, sobretot a l'àrea metropolitana de València.