Troben sense vida la jove desapareguda a Burgos i detenen la parella, presumpte autor del crim masclista

S’investiga també com a assassinat masclista la mort d’una dona a Mallorca per arma de foc

Les víctimes de la violència masclista poden telefonar al 016 de manera gratuïta
Les víctimes de la violència masclista poden telefonar al 016 de manera gratuïta
19 de març 2025 - 10:54

La Policia Nacional ha localitzat sense vida este dimecres la jove Andrea B., de 34 anys, desapareguda des de diumenge a Burgos, i ha detingut la parella, presumpte autor del crim masclista, segons han explicat a EFE fonts de la subdelegació del govern.

En cas de confirmar-se que es tracta d’un nou cas de violència masclista, la jove burgalesa seria la víctima número 1.299 que deixa esta plaga a Espanya des de l’1 de gener del 2003, segons el recompte oficial de delegació del govern contra la violència masclista. 

Una dona morta per arma de foc a Mallorca: un altre possible crim masclista

Una dona de 79 anys ha mort este dimecres a Puigpunyent (Mallorca) després de rebre un tir, mentre que el marit, de 82 anys, es troba en estat greu, també a causa d’una ferida per arma de foc.

Agents de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil s'han desplaçat fins al lloc per a investigar les circumstàncies de la mort de la dona i treballen, entre altres hipòtesis, amb la possibilitat que es tracte d'un crim masclista.

El succés s'ha produït poc després de les 07:00 del matí en un domicili del carrer de Sa Riera del municipi mallorquí. Els sanitaris del 061 desplaçats d'urgència al lloc només han pogut certificar la defunció de la dona i han assistit el marit, que ha ingressat greu a l'Hospital Universitari Son Espases de Palma després de ser estabilitzat.

També et pot interessar

stats