Turisme CV llança la campanya digital per a Setmana Santa, Pasqua i el pont de maig

Escapades i agenda d'esdeveniments: la consellera Marián Cano destaca les funcionalitats del web turístic, adreçat principalment als turistes nacionals i autonòmics

Portal web de la pàgina de Turisme Comunitat Valenciana
Portal web de la pàgina de Turisme Comunitat Valenciana / Turisme CV

Turisme Comunitat Valenciana ha llançat la seua estratègia de màrqueting digital dirigida als viatgers que planegen gaudir dels festius de Setmana Santa, Pasqua i el pont de maig a la Comunitat Valenciana. La campanya s'enfoca principalment en el mercat nacional i autonòmic, i té com a objectiu promocionar els destins valencians com a "perfectes per a estes dates".

La consellera d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Marián Cano, ha assenyalat que la Comunitat Valenciana és "un territori ple d'experiències" i ha assegurat que "s'està treballant per a oferir als viatgers una àmplia varietat d'opcions per a gaudir de destins valencians durant els dies festius".

La campanya compta amb diverses accions en el portal turístic, on es publiquen dos tipus de continguts destacats. D'una banda, els continguts s'enfoquen en les celebracions de Setmana Santa i en els destins on gaudir-les, mentre que, d'una altra, també es presenten opcions per a escapades de Pasqua, "especialment pensades per a famílies".

Així mateix, l'agenda d'esdeveniments del portal inclourà algunes de les principals tradicions de Setmana Santa en les tres províncies de la Comunitat Valenciana, a més d'altres activitats culturals que poden ser d'interés per a famílies o turistes amb xiquets. "El nostre cercador permetrà als usuaris personalitzar les seues escapades segons data, destinació i temàtica. Així aconseguim que cada viatge siga únic", ha detallat Cano.

Segons apunten a través de les seues xarxes socials, Turisme CV també compartirà itineraris disponibles i esdeveniments destacats, complementats amb microvídeos temàtics que destacaran "la rica tradició gastronòmica de la Comunitat Valenciana en esta època". Tots estos continguts es publicaran sota l'etiqueta específica #SetmanaSanta25, a més de l'oficial #ActitudMediterrània.

En el marc de la campanya, també s'inclou l'enviament d'un butlletí amb recomanacions de viatges i escapades per als dies festius. Igualment, es llança una campanya publicitària en xarxes socials i cercadors, que utilitza l'eslògan "És més que un destí, és una actitud", per a "ampliar l'abast i la visibilitat de l'oferta turística" de la Comunitat Valenciana.

També et pot interessar

stats