Un accident a l’A-31 causa retencions a Montfort
Un xoc lleu entre diversos vehicles a la A-7 també provoca cues a Bétera, en sentit Alacant
Un accident de trànsit deixa retencions de diversos quilòmetres en la A-31, en sentit Alacant, a l’altura de Montfort des de primera hora del matí. No ha sigut l’únic sinistre que ha ocasionat cues a les nostres carreteres. En una altra autovia, essencial en les comunicacions de la Comunitat Valenciana, l'A-7, una col·lisió lleu entre dos vehicles a l’altura de Bétera i en direcció a Alacant provocava diversos quilòmetres de retencions, segons confirmaven des de la Direcció General de Trànsit (DGT).
En esta mateixa autovia, però en direcció contrària, en sentit Barcelona, els conductors havien de suportar més de dos quilòmetres de cues a l’altura de la Canyada, encara que en este cas no es devien a cap sinistre, sinó a l’acumulació del trànsit habitual a primera hora del matí.
Estes retencions s’afegien a les quotidianes en l’àrea metropolitana de València. La circumval·lació de la ciutat pel sud-oest, la V-30, la ronda nord i la pista de Silla presentaven trànsit molt dens, com sol ocórrer els dies laborables. En el cas de la pista de Silla, una col·lisió posterior entre dos vehicles incrementava encara més les retencions a l'altura de Sedaví.