Les pluges omplin els embassaments amb l'equivalent a vora 27 piscines olímpiques

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer ha aclarit que la Marina Baixa continua en situació de sequera, però l'Alt Palància no haurà de patir restriccions

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer aprecia una millora de la reserva d'aigua a la Comunitat Valenciana

L'episodi de pluges de la setmana passada ha sigut molt beneficiós per al camp i per a la reserva d'aigua de bona part de la Comunitat Valenciana. La Confederació Hidrogràfica del Xúquer (CHX) ha publicat este dilluns l'informe setmanal i aprecia una millora important en bona part de les conques.

Manuel Torán, director tècnic de la CHX, ha explicat en À Punt que, en conjunt, s'han guanyat 90 hectòmetres cúbics, que equival a vora 27 piscines olímpiques. "És una barbaritat", ha assegurat.

Però la pluja s'han concentrat al nord. Per això, mentre que la Marina Baixa continua en situació de sequera, l'Alt Palància no haurà de patir restriccions, després de dos anys en situació crítica per falta d'aigua. De fet, Torán ha assenyalat com "l'embassament del Regajo s'ha omplit" després de la pluja.

També et pot interessar

stats