Desarticulen a Alacant una banda especialitzada en robatoris en farmàcies i bancs
Hi ha sis detinguts, cinc d'ells ja a la presó, investigats per una quarantena de colps a València, Alacant i Múrcia
Després de mesos d'investigació, la Guàrdia Civil i la Policia Nacional han desarticulat a Alacant una banda que estava especialitzada en robatoris en farmàcies i bancs. En total hi ha sis detinguts, que es dedicaven a arrancar en pocs minuts la caixa registradora i la caixa forta dels establiments i fugien en cotxes furtats d'alta gamma. Estan acusats de cometre una quarantena de colps a València, Alacant i Múrcia, on tenien atemorits els farmacèutics.
Un dels establiments perjudicats és al Campello (Alacantí), on les càmeres de seguretat van registrar el moment en què la banda va assaltar l'establiment. El seu objectiu era la caixa registradora. En les imatges es veu com un dels membres l'arranca a la força i l'arrossega, mentre l'altre delinqüent vigila la porta. Fora els espera un tercer company, en un cotxe, per a fugir ràpid. Ho van fer tot en dos minuts. Ni les alarmes ni les càmeres de videovigilància els persuadeixen. Van ser tan ràpids que la policia no va poder d'arribar-hi a temps.
En els registres, els agents han trobat diners en efectiu, armes, ferramentes, geolocalitzadors de vehicles i cinc cotxes d'alta gamma, amb les matrícules canviades, que empraven per a fugir. Cinc dels sis detinguts han ingressat a la presó.