À Punt acull el lliurament de samarretes de l’Onze Ideal de les Agències Creatives a València
ExtraDigital i la cadena autonòmica reuneixen les companyies més valorades pels lectors de la publicació digital especialitzada
L'equip guanyador està integrat per Agència Kids, Cultbrand, Marta Abril Creativos, Weaddyou, Oroneta Audiovisuals, Agencia Maslow, Quois, Agenciaseo.eu, Oniria, STV Comunicación i Roas Hunter
Les instal·lacions d'À Punt han sigut l'escenari triat per a celebrar el lliurament de samarretes de l’Onze Ideal de les Agències Creatives a València, una iniciativa impulsada des d’Extradigital. El mitjà digital i la cadena autonòmica han reunit els representants d'aquest Dream Team elegit amb els vots de més de 2.000 lectors de la publicació.
La Creativitat (amb majúscules) ha sigut la protagonista d'una trobada carregada de talent, que ha obert Alfred Costa, director general d'À Punt Mèdia. Costa ha transmés la seua més sincera enhorabona a les agències guanyadores i ha destacat el valor d'aquesta iniciativa com un reconeixement al treball ben fet. I és que aquest és l'objectiu dels Onzes Ideals, impulsats des de fa dos anys per ExtraDigital, no és un altre que posar en valor la labor dels diferents professionals i empreses del sector del màrqueting, la comunicació o els mitjans del territori de les seues diferents edicions. En aquesta ocasió, ha sigut el torn de les agències creatives a València.
A la trobada, patrocinat per À Punt, membres de les Agències Kids, Cultbrand, Marta Abril Creativos, Weaddyou, Oroneta Audiovisuals, Agencia Maslow, Quois, Agenciaseo.eu, Oniria i STV Comunicación han desplegat tot el seu geni pel terreny de joc, com un gran equip. Això sí, incomplet, perquè altres compromisos han impedit assistir a la convocatòria a representants de Roas Hunter.
L'emoció s'ha palpat en la presentació d'aquest Onze Ideal de les Agències creatives a València, en què totes s'han mostrat agraïdes i han destacat la necessitat de fomentar més trobades d'intercanvis d'experiència i reflexions sobre la creativitat valenciana. I és que l'acte, conduït pel periodista Miguel Zandundo, ha portat les agències a traure el seu costat més creatiu i divertit en una trobada marcada per l'entusiasme i l'admiració entre totes elles.
En aquest sentit, el director d’ExtraDigital, José Antonio Ramos, ha subratllat que qui de veritat ha guanyat en l'elecció d'aquest Onze Ideal de la comunicació ha sigut la professió, a la qual s'ha donat visibilitat en una enquesta molt participativa. Per tot això, ha volgut felicitar també a tots aquells que s'han quedat fora de l'equip, “però que, amb la seua vàlua, contribueixen cada dia a fer més gran un sector tan estratègic”.