À Punt augmenta un 10% els ingressos per publicitat a pesar de la crisi
Les marques valencianes aposten per la radiotelevisió pública valenciana.
La facturació d’À Punt durant el primerquadrimestre d’enguany ha augmentat un 10,33% respecte al mateix període de2019. La facturació publicitària del març i de l’abril de 2020 és un 10,81% superiora l’any passat, a pesar de les importants campanyes perdudes per l’anul·lació deles Falles i la Magdalena.
Es tracta d’un augment rellevant tenint en compte les dades negatives quepresenta el mercat publicitari en tot Espanya. Segons l’Informe i2p (índexd’inversió publicitària) que elabora Arce Media, la publicitat en televisió hadecrescut un 12,4% en el primer trimestre de 2020, un 19,3% en la ràdio, i un4,8% en mitjans digitals.
Suport al teixit productiu valencià
El creixement del 44% de l’audiència d’À Punt en este primer quadrimestre, ambuna xifra d’espectadors a l’abril de 2.400.000 valencians suposa un granaparador per a les empreses valencianes. Això dona una major visibilització pera les marques en un moment tan greu de crisi sanitària i econòmica onnecessiten reactivar els seus negocis.
D’esta forma també es compleix el contracte programa i el Llibre d’Estil de laCVMC, en la mesura que dona suport a les empreses i als sectors econòmicsque es desenvolupen a la Comunitat Valenciana.
Cada vegada son més els anunciants que confien en À Punt per a les seuescampanyes i converteixen este mitjà en el seu suport de referència per a guanyarrellevància social. El 2019, els ingressos per publicitat d’À Punt van ascendir a1.231.045 euros.