À Punt consolida l’audiència a pesar de baixar el consum de televisió en tot Espanya un 14%
À Punt NTC migdia amb 7,8% de share i L’oratge amb 7,4% són els programes més vistos. 2.300.000 valencians han vist À Punt al maig
La televisió pública valenciana manté l’augment en les audiències que es va aconseguir durant el confinament de la població i fixa un 3,2% de quota de pantalla al maig.
Un total de 2.300.000 teleespectadors de la Comunitat Valenciana han vist À Punt durant el mes de maig, a pesar d’haver caigut el consum de televisió a Espanya un 14%, i un 12% a la Comunitat Valenciana.
Amb un 7,4% de quota de pantalla, L’oratge ha sigut el programa més vist del maig amb 128.000 espectadors. A continuació se situen les compareixences del president de la Generalitat, Ximo Puig, amb un 8,6% i 122.000 espectadors, i del govern espanyol, Pedro Sánchez, amb un 5,9%.
À Punt NTC migdia és l’informatiu més vist, ja que ha crescut un 4% respecte al mes d’abril, i se situa en un 7,8% de quota de pantalla. El dia de més audiència d’À Punt va ser el divendres 8 de maig, quan va obtindre una quota de pantalla del 4,5%. Durant la jornada van connectar amb la televisió pública un total de 733.000 valencians i valencianes. El moment més vist de tot el mes va ser el diumenge 10 de maig, a les 14:27 hores, durant l’emissió de l’À Punt NTC migdia, que va tindre 264.200 espectadors.
EI primer programa no informatiu del rànquing dels més vistos del mes de maig és Celebrity School, que està en el nové lloc, amb 53.000 espectadors la nit dels dissabtes. Just darrere es troba el concurs Atrapa’m si pots, amb un 4,6% d’audiència i 53.000 espectadors.
Augmenta el tràfic digital
També À Punt Mèdia consolida l’audiència digital guanyada durant la crisi del coronavirus, amb un creixement al maig d’usuaris únics del 13% respecte a l’abril. El creixement és del 63% si es comparen les xifres d’usuaris amb el maig de l’any passat.
El maig destaca per l’augment de visites al web procedents de les xarxes socials de la cadena, un 56% més respecte a l’abril. Al maig també ha superat els 20.000 seguidors en TikTok, i s’han convertit en el canal líder de la Forta en audiència en aquesta xarxa.